piątek, 8 marca 2013

Rozdział 9

# Kaja #

Powiedziała mama.
-Haha dobry żart, a tak na prawdę?
-Ja mówię całkiem poważnie. Mieszka teraz u cioci Marthin.
-Co?! Was powaliło?! Ona nic nie zrobiła!
-Czyli włosy Amandy same się wyrwały tak?-zapytała z sarkazmem mama.
-Jesteście chorzy!
-Nie podnoś na nas głosu i w tej chwili do pokoju. -powiedział tato. Rzuciłam mu mordercze spojrzenie i pobiegłam do swojego pokoju. Zakluczyłam drzwi i skoczyłam na łóżko. Łzy bezwładnie leciały po moich policzkach. Zastanawiałam się jak Alex tam wytrzymuje. Ona nienawidzi ciotki. Tak bardzo mi jej brakuje.. Po niedługim czasie rozmyśleń zasnęłam.
Następnego dnia obudziło mnie szarpanie klamki. Nie reagowałam na to.
-Kaja otwórz i zbieraj się do szkoły. -nawet nie drgnęłam.
-W tej chwili otwórz te cholerne drzwi. - znów brak reakcji.
-Jeśli za chwilę nie otworzysz to Alex nie przyjedzie na święta. Za 15 min. widzę Cię na dole. -powiedział poważnym tonem. Wiedziałam, że ojciec nie żartuje. Nie mogłam pozwolić na jeszcze większe cierpienie siostry.
 Powolnie wstałam z łóżka, wzięłam ręcznik oraz ubrania i poszłam pod prysznic. Następnie wysuszyłam włosy i spakowałam plecak. Na szczęście moje buty stały przy łóżku. Nałożyłam je, zarzuciłam plecak na ramię i ruszyłam na dół. Chwyciłam deskę i wybiegłam na dwór. Mama coś jeszcze mówiła, ale nie chciałam teraz z nikim rozmawiać. Ograniczyłam się do mojej deski i muzyki. Gdy dojechałam pod szkołę niestety musiałam spotkać tą idiotkę..
-Jak tam siostra? -jej wredny uśmieszek mnie irytował.
-Jak tam włosy? -od razu poczerwieniała. Przeszłam koło Amandy i weszłam do szkoły. Poszłam do mojej szafki i zaczęłam pakować książki. Nagle poczułam ciepły dotyk na mojej talii i pocałunki na szyi.
-Hej kochanie. -wyszeptał Harry przygryzając płatek mojego ucha. Odwróciłam się do niego i z uśmiechem patrzyłam mu w oczy.
-Tęskniłam za Tobą. -powiedziałam równie cicho.
-To ładnie się ze mną przywitaj. -zaśmiał się i przyciągnął mnie do siebie.
-Mam problem. -mówiłam smutna.
-A co się stało?
-Rodzice kazali Alex wyjechać do ciotki Marthin. I teraz tam ona mieszka. Do tego Alex nienawidzi ciotki. -na samą myśl o tym wszystkim chciało mi się płakać, ale musiałam powstrzymać łzy.
-Dobra, koniec tego. -powiedział zdenerwowany i ruszył w stronę grupki chłopaków. Dopadł Nialla.
-Masz to skończyć. -jego głos był jak brzytwa.
-O czym mówisz? Stary wyluzuj. -blondyn zrobił się niespokojny.
-Chodzi mi o Alex. Masz wszystko odkręcić i to już!
-Na pewno nie.. Nauczy się, że mnie tak się nie traktuje. -chłopak nie wytrzymał. Złapał blondyna za bety i przywarł do szafek. Chwilę coś szeptali między sobą. Po chwili Hazza wrócił do mnie z szerokim uśmiechem.
-Zwycięstwo!! -powiedział i wpił się w moje usta.

_____________________________________________________
Kaja:Przepraszamy, że taki krótki, ale miałyśmy mały problem z tym rozdziałem. Usunął nam się i musiałyśmy pisać od nowa. No ale jest. Obiecujemy, że 10 będzie dłuższy. Mamy nadzieję, że się wam spodoba ten i miłego czytania.
Alex:To ja przez przypadek usunęłam ten rozdział;/ Kaja jest kochana i połowę winy brała na siebie<3  Przyznaję się xd Łajzą trzeba się urodzić. Wybaczcie:*

A i jeśli chcecie zadawać pytania do bohaterek to proszę bardzo.
Kaja --> http://ask.fm/ehe36
Alex --> http://ask.fm/Daruuuuuu

11 komentarzy:

  1. to jest cudowne *.* mam nadzieję, że następny będzie dłuższy i szybko się pojawi : * x

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham waszego bloga ! Kiedy będzie następny, bo nie wytrzymam ? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to mamy już napisany 10 rozdział, ale musimy go jeszcze trooszkę przerobić i dodać kilka elementów. Postaramy się do końca przyszłego tygodnia ;)

      Usuń
  3. dawaj dalej. *.* <3 Jutro musi być następny bo niewytszymam <3 *___*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za miłe komentarze:* Cieszymy się, że podoba wam się blog:]Kochamy was<3/Alex i Kaja;]

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo boooże ! <3 kocham kocham kocham ! masz fanke -to jaa <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlasni zaczelam czytac waszego bloga i jest cudowny ^^ Nie moge docekac sie 10 rozdizalu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałeś nominowany do Versatile Blogger Award. :) Więcej informacji na moim blogu --> http://nauczsiedoceniactocomaszdaga69cw.blogspot.com/2013/03/krotki-imagin-2.html

    OdpowiedzUsuń