wtorek, 7 maja 2013

Rozdział 17

Siedziała jeszcze młoda dziewczyna z małą, słodką blondyneczką  na rękach.
-Hej, jestem Lou, a to moja córeczka Lux. -przedstawiła się.
-A ja Alex. -uśmiechnęłam się i podałam jej rękę. Z tego co się potem dowiedziałam, to Lou jest stylistką chłopków. Postanowiłam skorzystać z okazji.
-Lou mam do Ciebie prośbę. -powiedziałam biorąc od niej malutką.
-Jaką? -uśmiechnęła się.
-Mogłabyś mi podciąć końcówki i grzywkę? Proooszę. -uśmiechnęłam się słodko.
-Haha no dobra. Oddaj komuś Lux i siadaj, a ja pójdę do samochodu po potrzebne rzeczy. -postawiła kubek z kawą i wyszła. Ja oddałam małą Zaynowi i usiadłam na krzesełku. Czekałam na nią chwilę po czym przyszła z czarną torbą.
-No to zaczynamy. -uśmiechnęła się. -Ile chcesz ściąć? -pokazałam jej na jaką długość, a ona zabrała się do roboty.
Siedziałam na przeciwko Nialla i Libby. Co chwilę zerkałam na blondyna i o dziwo, on też na mnie patrzył. Uśmiechał się delikatnie, a ja tylko odwracałam wzrok bez większych emocji. Po 5 min. grzywkę miałam już skróconą i dziewczyna wzięła się za długość reszty włosów. Ja patrząc w oczy Horana nie wytrzymałam i słodko się do niego uśmiechnęłam. Widząc to rudowłosa nerwowo wstała z krzesła i ruszyła w kierunku mnie i Lou. Popchnęła fryzjerkę przez co dziewczyna ucięła mi duży kawałek włosów i do tego krzywo. Byłam wściekła.
-Idiotko! Co Ty zrobiłaś?! -krzyknęłam na cały dom patrząc na ucięte kosmyki włosów.
-Ups.. to był przypadek. Zachwiałam się. -powiedziała niby smutna.
-Pożałujesz tego! -rzuciłam, wzięłam nożyczki i powaliłam dziewczynę na podłogę. Usiadłam na niej i jej  długie, rude włosy obcięłam do ramion. Zaczęła piszczeć i płakać. Liam zdjął mnie z dziewczyny, a Zayn z Louisem tylko się śmiali. Oni chyba też nie lubili tej laluni.
 -Co Ty zrobiłaś suko?! Wiesz ile zapuszczałam te włosy?! Nie dziwię się, że Niall Cię nie chciał i wybrał mnie! Jesteś psychiczna! -krzyczała biorąc do rąk obcięte włosy.
-Ej ej.. nie pozwalaj sobie. -upomniał ją Liam.
-Bo co mi zrobisz?! Nie widzisz co ona mi zrobiła?! 3 lata zapuszczałam te włosy, a ta idiotka zniszczyła to w ułamku sekundy! -wstała wściekła i chciała do mnie podejść, ale na drodze stanął jej Niall.
-Kochanie uspokój się. Chodź pójdziemy do mnie. -powiedział łagodnie, spojrzał na mnie przepraszającym wzrokiem. Odwróciłam się i wyszłam z kuchni.

# Kaja #

Gdy Alex wyszła  z pokoju Hazz usiadł na przeciwko mnie i tępo patrzył na mnie.
-I co się gapisz?! -nie wytrzymałam i chciałam wstać, ale on złapał mnie za rękę i pociągnął na swoje kolana.
-Patrzę, bo jesteś piękna, pomimo rozmazanego makijażu. -zaśmiał się cicho, a ja zarumieniłam i schowałam twarz w jego koszulce.
-Kaja przepraszam. -powiedział po chwili ciszy.
-Za co? -pytałam patrząc mu w oczy.
-Za to, że tak na Ciebie nakrzyczałem. Nie powinienem. Kochanie nie chcę, żebyś paliła. Dobrze wiesz, że mogę znieść wszystko, ale nie to. Nie trawię smrodu fajek, więc proszę nie pal. -chciałam się wytłumaczyć, ale mi przerwał. -nawet jednorazowo. -dodał i pokazał swoje dołeczki.
-Dobrze, przepraszam. -powiedziałam i się w niego wtuliłam.
 Odsunął mnie od siebie i już miał całować gdy usłyszeliśmy krzyk Alex z dołu. Spojrzeliśmy na siebie i szybko wstałam z kolan chłopaka. Wychodząc już z pokoju Harry złapał mnie za rękę i jeszcze przyciągnął do siebie. Czule wpił się w moje usta i włożył ręce pod koszulkę. Nie chciałam przerywać pocałunku, ale krzyki na dole były coraz głośniejsze i już nie tylko mojej siostry, ale też i Libby i Liama. Odessałam się od loczka, złapałam go za rękę i szybko zeszliśmy na dół. Wszyscy siedzieli w kuchni. Na podłodze było dużo czerwonych jak i blond włosów. Lou stała zszokowana i patrzyła tempo  w przestrzeń. Zayn się śmiał wraz z Liamem, a Lux bawiła grzechotką na rękach Louisa. Na tarasie siedziała Alex. Widziałam, że coś jest nie tak.
-Em.. Powie nam ktoś co tu się stało? -powiedziałam omijając kłaki. Chłopcy opowiedzieli mi w skrócie całą sytuację. Harry oczywiście nie mógł opanować śmiechu. Ja tylko pokręciłam głową i poszłam do siostry. Będąc już koło drzwi tarasowych poczułam fajki.
-Alex.. -powiedziałam cicho i usiadłam koło niej.
-Zostaw mnie samą.. -powiedziała, ale ja się nawet nie ruszyłam z miejsca. -zabiję tą idiotkę! Patrz co mi zrobiła z włosami! A ten debil jeszcze ją broni! Nie wiem jak ja mogłam się w nim zakochać! -to ostatnie zdanie wypowiedziała bardzo cicho przez co ledwo co je usłyszałam.
-Czekaj, czekaj.. Co Ty powiedziałaś? -byłam w szoku.
-Nic.. pomiń to. -powiedziała, zgasiła papierosa i szybko weszła do środka. Ja musiałam chwilę poczekać, żeby się ocknąć. Po jakimś czasie weszłam za nią do kuchni. Ona siedziała już i Lou wyrównywała włosy blondynki. Szczerze to były bardzo krótkie. Widziałam jak w mojej siostrze się gotowało, ale z tego co słyszałam to ona jeszcze lepiej urządziła tą całą Libby.
-Ej, a może pójdziemy dzisiaj wszyscy do kina? Jest teraz jakiś fajny romans. -mówił Lou patrząc na mnie i Harolda. Uśmiechnęłam się delikatnie.
-No okej. Możesz zarezerwować bilety dla wszystkich. -powiedziałam i wtuliłam się w Stylesa.
-Ja nie idę. -powiedziała Alex, gdy Lou skończyła już stylizację jej włosów.
-Nie wygłupiaj się. Chodź  z nami. -mówił Zayn ciągnąc blondynkę na swoje kolana.
-Nigdzie nie idę..
-Przestań! Idziesz i koniec tematu. -powiedziałam spokojnie.
-Widzisz jak ja wyglądam?!
-Wyglądasz dobrze. -mówiłam podchodząc do niej.
-Nie! I nigdzie nie idę! -rzuciła ostro i wyszła z pokoju. Zastanawiałam się jak ją przekonać i wpadłam na pomysł.

# Alex #

Siedziałam w swoim pokoju co chwilę zerkając w lustro. Nie mogłam się pogodzić z tym, że przez tą mendę straciłam moje włosy..  Do mojego pokoju ktoś wszedł. Na początku olałam to, bo pewnie znowu chcieli mnie namawiać na to kino. Po chwili jednak odwróciłam się do tyłu i gdy zobaczyłam Kaję zaniemówiłam..
 -Co Ty zrobiłaś?! -krzyknęłam podchodząc do niej.
-To...

_________________________________________________
To tak.. przepraszamy, że krótkie, ale chciałyśmy szybko coś dodać. Rozdział kolejny szybko się nie pojawi. Pomysł jest, ale nie ma czasu.
Mamy nadzieję, że ten wam się podoba. ;-)
Polecajcie naszego bloga, obserwujcie i komentujcie. 
Można zadawać pytania bohaterkom na asku. 
http://ask.fm/AlexKaja ;D
Zapraszamy też na naszą stronkę  na fb.
https://www.facebook.com/pages/AlexKaja/566623446695200   /Alex&Kaja

16 komentarzy:

  1. O nie :( też obcięła włosy ?
    A rozdział zawalisty ! :D
    Czekam na next'd ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ścięła włosy :D weźcie napiszcie dokąd teraz mają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra! Też mi się zdaje że Kaja ścięła włosy... nie mogę doczekać się nexta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, i też uważam, że ścięła włosy .

    http://believedreamforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. KochaM, KochaM i jeszcze raz KochaM ♥♥♥ Piszesz super blog' a ♥ Czekam na nastepny rozdział ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaa . Zabije waś . Już mi dodawać następny rozdział ! Boski ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. uhuhu. wreszcie jest rozdział! <3
    genialny jest i to jak Alex urządziła Libby. *,*
    dobrze jej tak, ale szkoda mi Alex.
    no i jestem strasznie ciekawa, co zrobiła Kaja.
    podejrzewam, że też obcięła włosy, ale oby nie. xd
    czekam na kolejny. ;3

    one-direction-back-off-camera.blogspot.com
    marzenia-1d-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham <3 kocham <3 kocham <3 kocham <3 kocham <3 toooo... jest najfajniejszy blog jaki czytałam dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ufff.. wreszcie znalazlam czas zeby skomentowac !! Pierwsza rzecz to taka , ze super przyjemnie czyta mi sie , wiedzac ze glowna bohaterka ma tak sami na imie jak ja :) A druga to ta , ze
    .....BOZE DZIEWCZYNY ...CO WY ZE MNA ZROBILYSCIE ?! CO CHWILKE ODSWIEZAM STRONE , ZEBY ZOBACZYC CZY CZASEM NIE DODALYSCIE ROZDZIALU .Poprostu jdksbdisjwkqowjbxbwkqqqnzjaksjo . Zycze weny na nastepny rozdzial !! Ps. za bledy i brak polskich znakow przepraszam ale pisze z tel. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ;D Miło słyszeć. A która główna bohaterka? Bo są dwie, Alex i Kaja ;D xdd a rozdział nie szybko. Alex teraz zaczęła go pisać i jak będzie miała czas to dokończy lub jej pomogę. /Kaja

      Usuń
    2. Chodziło mi o Kaję ;d

      Usuń
    3. W takim razie miło mi ;D /Kaja

      Usuń
  10. Zostałaś nominowana do Liebster Awards.
    Więcej na moim blogu pleaseletmekissyou.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodajcie w końcu kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oommmm;D
    Meeega ;D
    Podoba mi się ;)
    Zarąbiście piszecie ;p
    Bella♥
    _______________________
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń